luksusowy blog filmowy



Pisz swój dziennik w Internecie
Blog > Komentarze do wpisu
Incepcja *

Ja jebię, jakie to głupie, jak cep, to przecież po jakiejś godzinie już, a film trwa ze trzy, to już nie wiadomo jak to oglądać, czy to tak ma być, czy to im się śni, i nic, bo w sumie co, że naprawdę, a jeszcze w kinie naokoło nikt nic nie wie, się kogoś zapytać, to zaraz że cicho cicho, wal się dziadzie! i po kolei:

 

1. To skrzyżowanie całe w Paryżu, że ono się tak zagina, no co za debilizm, jakby z psychiatryka ktoś to zreżyserował! A przecież każdy głupi wie, każdy, że nawet jakby były jakieś dźwigi, albo coś tam, to się ulica tak nie zrobi, no nie ma chuja! To przecież by pękło i się zsunęło, a tutaj co? Tutaj to jeszcze stanęło do góry nogami i nic, i ja mam w to uwierzyć? O nie, na pewno nie, miałem fizykę i ciągle wiem, że jest jeszcze coś takiego co się nazywa ziemskie przyciąganie.

2. Jadą samochodami w mieście, kogoś gonią, czy ktoś ich, nie pamiętam, zresztą tam, i nagle ten cały pociąg im wjeżdża. No ok, są tory bo je widać, to może zapomnieli usunąć zanim asfalt wylali jak budowali ulicę, a teraz coś tam kolejarze zrobili, że się pomylili i na złe szyny pociąg zjechał, na stare szyny, co do miasta prowadzą, a tam są już asfaltem zalane, mogę uwierzyć jak sobie tak to wytłumaczę. Ale kurde, przecież gdybym ja tam był w tym samochodzie, i zobaczył obok taki pociąg, to bym zaraz zatrzymał i przesiadł się do lokomotywy, przecież to raz, że mocniejsze, dwa że większe, a trzy że szybciej jeździ. Chociaż tylko po torach w sumie... Ale tory były! No to oni co? Nie przesiedli się, tylko jeszcze bardziej uciekali albo gonili, nie pamiętam, i to że się nie przesiedli, a każdy normalny myślący by się od razu przesiadł, to ja, przepraszam bardzo, ale nie uwierzę.

3. A won z tymi wszystkimi bączkami, nie będę myślał, co to gówno znaczy, nie będę!

i nawet jakby muzykę na Vangelisa zmienić, co niejeden film uratował, to by nie uratowała

i sorry za przekleństwa, ale jestem, że do diaska! że takie to głupie, eehh...

 

w moim mniemaniu daje jedną gwiazdkę, że nie zrobili drugiej części, ale jak zrobią, to gwiazdkę zabiorę

środa, 13 października 2010, kukok
Tagi: Incepcja

Polecane wpisy

  • Jurassic World

    Szczerze? Pamiętam, jakby to było zupełnie dziś, najdalej przedwczoraj, iż idę z moją klasą III D na film kinowy "Park jurajski" w reżyserii Stevena Spielberga.

  • Służby specjalne

    Dzień dobry. Właśnie chcę skończyć na chwilę półroczne milczenie i dokonać zawarcia srecenzji, ale bowiem woda się we mnie gotuję, kiedy słyszę, co widzę! Całki

  • Dallas Buyers Club

    Jesteśmy sobie już dawno po Oskarach, nie możemy się doczekać następnych. Szkoda, iż rozdają je tak rzadko, mogli by na przykład co półtorej miesiąca. No, ale n

  • Filmowa stolica lata na najbliższe dni

    niedziela, 12 sierpień  21:15 Incepcja, reż.Christopher Nolan, 2010 Kiedy niedz., 12 sierpień, 21:15 – 23:45 Gdzie Królikarnia Opis Letnie Kino n

  • Incepcja

    Tytuł: Incepcja Reżyseria: Christopher Nolan Scenariusz: Christopher Nolan Obsada: Leonardo DiCaprio, Ken Watanabe, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard Gatun

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
2010/10/17 23:36:50
Mocarz :D
-
2011/01/07 23:31:45
"a przecież każdy głupi wie, każdy, że nawet jakby były jakieś dźwigi, albo coś tam, to się ulica tak nie zrobi, no nie ma chuja! "

To zdanie mnie doszczętnie zmiażdżyło ;D
-
2011/01/08 00:13:55
a inne zdania tak mniej?
-
2011/01/08 22:16:38
Dalej już nie potrafiłem czytać